onsdag 23 juli 2008

Svar på C-J:s frågor

C-J ställer ett par dumma(?) frågor. Här kommer svaren eller åtminstone några försök till klargöranden.

Jag tar första frågan i etapper tror jag...
Hur C-J kunde komma trea:
Han slog fler slag än 2 av sina konkurrenter i herrklassen och färre slag än många andra. (Det fanns även andra som slog färre slag, men det var för att dom inte fick slå slag under lika många varv som
C-J och några av de andra som C-J hade fler eller färre slag än.)

Hur kunde C-J komma trea med ett spel som han är väldigt missnöjd med:
Här finns några varianter.
1) C-J har orimliga krav.
2) C-J överskattar sina konkurrenter.
3) Kombination av 1) och 2).
4) Nån har fuskat.
5) Nån form av konspiration.

Vad gjorde de andra i herrklassen:
Här tror jag bara fantasin sätter gränsen för vad svaren må vara.
1) Spelade minigolf efter bästa förmåga.
2) Spelade minigolf efter en förmåga anpassad för att c-J skulle sluta på en tredje plats i herrklassen.
3) Någon/några grillade, det är ju sommar.
4) Någon/några gick på toaletten väldigt många gånger under SM-tävlingen.
5) Flera stycken åt mat vid ett flertal tillfällen.
6) Någon dunkade huvudet i en stolpe. Fast det kanske inte var någon av de andra i herrklassen...
7) Fantisera själv om vad dom gjorde annars blir jag långrandig (Inte bildligt).

Själv har jag haft lite semester och besökt Paris. Parisare är dåliga på engelska, men det kunde inte hindra vistelsen från att vara ganska trevlig.

Mitt kära Sirius ångar på och innehar nu 16:e plats i Superettan. För er som inte är så bekanta med Superettan kan jag avslöja att det är den sista platsen. Tur att man är härdad och inte nån fjompig framgångssupporter.

Min skärpning på bloggfronten visade sig vara en bluff men nu blev det ju iaf lite skrivet. Iofs bara för att C-J ställde så dumma frågor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha snacka om svar på tal.. :P

C-J sa...

Härligt att man kan väcka Damberg till liv med lite frågor. :) Förresten brukar du väl vara långrandig varje gång du är på fotbollsmatch på Studenternas??

RosaBoll sa...

Det gäller att välja sina tillfällen och färger när man är långrandig.